Chirurgie - Ambulance koloproktologie

MUDr. Luděk Polák - Chirurgie - Ambulance koloproctologie

Zdravotní sestry: Lonsmínová  Marcela, DiS., Slámová Julie,  Schaffelhoferová Michaela,  Zemanová Pavla

Podlaží: 1

Č. dveří: 17, 18, 19, 20, 21  (ordinuje střídavě ve všech ordinacích, nejčastěji ordinace č. 19,20)

Mobil: +420 773 530 779

HLAVNÍ SPECIALIZACE: Operace a řešení chorob konečníku, tlustého střeva včetně nádorů i IBD (zánětlivé střevní choroby), kýly a žlučníky

- Školen v IRCAD Strasbourg – světové centrum v laparoskopické chirurgii

- práce na kolorektálních jednotkách v ČR a ve světě: výsledky srovnatelné s Mayo clinic a Cleveland (USA)–centra kolorektální chirurgie udávající směr ve světě – publikováno

- různé operace hemeroidů, píštělí, řitních trhlin, výhřezů konečníku – např. Barronovy ligatury, laser, Botox, ultrazvukový podvaz hemeroidů

Práce  na Universitách v Londýně, Edinburghu, Coventry, Sheffield, Manchester na pozici konzultanta (ekvivalent primáře)  střevní a konečníkové chirurgie

DALŠÍ SPECIALIZACE:  Hemeroidy, řitní trhliny, píštěle, další onemocnění řiti a konečníku, střevní nádory a záněty řešené laparoskopicky i otevřeně , operace kýl a žlučníku

Operace tříselné kýly:

- jeden ze zakladatelů kýlních center v ČR

- úspěšnost 99% řešení (běžně 85-97%) - výsledky auditovány

Operace kýly v jizvě:

- aktivní práce na universitě v Aachen (Německo) prof. Schumpelick, dr. Conze- světové centrum řešení kýl,

- úspěšnost 97% řešení (běžně 20-80%) – výsledky auditovány

Operace žlučníku:

- školen od r. 1992 na pracovišti Linz – prof. Wayand – jedno z prvních pracovišť, kde se prováděly laparoskopické operace žlučníku

- zkušenosti z 2000 operací – bez poranění žlučových cest ( běžně 0,5%)

Ordinační hodiny
pondělí 12:30 - 15:00 hod.
po telefonickém objednání
úterý -